Jak wypalamy dla Was kawę?

Na Twoje zamówienie czekamy codziennie do południa.

O 12:00 rozpoczynamy wypalanie złożonych zamówień, a wszystkie zamówienia złożone po 12:00 przechodzą na następny dzień palenia.
Jeśli chcesz, abyśmy wypalili dla Ciebie kawę tego samego dnia i wysłali kolejnego – złóż zamówienie do godz. 12:00.

A jak to wygląda w praktyce? Zobacz przykład


 

Krok 1 zamówienie na kawę

Ty składasz zamówienie,

my bierzemy się do pracy.

Zaczynamy wypalać codziennie,

gdy wybija południe.

Jeśli złożysz zamówienie po godz. 12:00, kawę wypalimy kolejnego dnia roboczego.

Krok 2 zamówienie na kawę
Krok 3 zamówienie na kawę

Każde ziarenko

wypalimy dla Ciebie ręcznie
z największą starannością.

Następnego dnia o poranku

zapakujemy je w nasze specjalne opakowania…

Kawa po wypaleniu musi odgazować, to naturalny proces dla świeżo palonych ziaren. Nie można pakować ich od razu po uprażeniu.

Krok 4 zamówienie na kawę
Krok 5 zamówienie na kawę

… i jeszcze tego samego dnia

kurier odbierze je dla Ciebie.

Następnego dnia zapuka do Twoich drzwi lub umieści przesyłkę w paczkomacie.

Na każdej paczce naszej kawy

znajdziesz datę palenia.

To nasza obietnica bezkompromisowej świeżości i jakości ziaren, które prażymy codziennie od 2009 roku.

Krok 6 zamówienie na kawę

 

 

Jak to działa w praktyce?

Wybierz poniżej datę i godzinę złożenia zamówienia, aby sprawdzić, kiedy je otrzymasz.

Jeśli zamówisz produkty, których nie trzeba wypalać (herbata, akcesoria, filtry, itp. - bez kawy) - wówczas zamówienie wyślemy szybciej.

Data i godzina złożenia zamówienia:
(kliknij w poniższe ikony kalendarza i zegara, aby zmienić datę lub czas zamówienia)

Masz w koszyku kawę do wypalenia?