Jak wypalamy dla Was kawę?

Na Wasze zamówienia czekamy codziennie do godz. 12:00.

O 12:00 rozpoczynamy wypalanie złożonych zamówień, a wszystkie zamówienia złożone po 12:00 przechodzą na następny dzień palenia.
Jeśli chcesz, abyśmy wypalili dla Ciebie kawę tego samego dnia i wysłali ją nazajutrz – złóż zamówienie do godz. 12:00.

A jak to wygląda w praktyce?


 

Krok 1 zamówienie na kawę

Ty składasz zamówienie,

my bierzemy się do pracy.

Zaczynamy wypalać codziennie,

gdy wybija południe.

Jeśli złożysz zamówienie po godz. 12:00, kawę wypalimy kolejnego dnia roboczego.

Krok 2 zamówienie na kawę
Krok 3 zamówienie na kawę

Każde ziarenko

wypalimy dla Ciebie ręcznie
z największą starannością.

Następnego dnia o poranku

zapakujemy je w nasze specjalne opakowania…

Kawa po wypaleniu musi odgazować, to naturalny proces dla świeżo palonych ziaren. Nie można pakować ich od razu po uprażeniu.

Krok 4 zamówienie na kawę
Krok 5 zamówienie na kawę

… i jeszcze tego samego dnia

kurier odbierze je dla Ciebie.

Następnego dnia zapuka do Twoich drzwi lub umieści przesyłkę w paczkomacie.

Na każdej paczce naszej kawy

znajdziesz datę palenia.

To nasza obietnica bezkompromisowej świeżości i jakości ziaren, które palimy dla Ciebie od 2009 roku.

Krok 6 zamówienie na kawę

 

 

Jak to działa w praktyce?

Sprawdźmy na przykładzie uwielbianego przez wszystkich poniedziałku :-)

  1. Jeżeli zamówienie złożyłeś w poniedziałkowy poranek, kawę dla Ciebie wypalimy tego samego dnia. Następnie kawa musi 1 dzień “odpocząć”, więc zapakujemy ją we wtorek rano i jeszcze tego samego dnia odbierze ją kurier, więc otrzymasz kawę w środę.
  2. Jeżeli zamówienie złożyłeś popołudniu lub wieczorem (po 12:00), kawę dla Ciebie wypalimy we wtorek. Do końca dnia kawa musi odpoczywać, więc zostanie zapakowana i wysłana w środę, a Ty otrzymasz ją w czwartek.