Regulamin


I. Definicje pojęć użytych w regulaminie

  1. Sklep, SingleOrigin, Single Origin – sklep internetowy prowadzony pod adresem internetowym singleorigin.pl przez administratora opisanego w p. 1.2
  2. Administrator sklepu – podmiot prowadzący Sklep Single Origin, tj.  Spółka Kawowe Cuda Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Sadych Budach, przy ul. Królowej Marysieńki 11, 96-316 Międzyborów (woj. mazowieckie), posiadający numer NIP: 5291813519 oraz REGON: 365458443.
  3. Administrator danych osobowych – podmiot prowadzący Sklep Single Origin, tj.  Spółka Kawowe Cuda Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Sadych Budach, przy ul. Królowej Marysieńki 11, 96-316 Międzyborów (woj. mazowieckie), posiadający numer NIP: 5291813519 oraz REGON: 365458443.
  4. Produkt – każdy produkt w ofercie sklepu, charakteryzujący się możliwością jego dodania do koszyka oraz zakupu
  5. Klient – każda osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nie posiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupu za pomocą Sklepu.
  6. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu za pomocą Sklepu.

 

II. Najważniejsze postanowienia regulaminu

  1. Single Origin jest sklepem internetowym prowadzącym sprzedaż kawy, urządzeń do zaparzania kawy oraz innych akcesoriów.
  2. Każdy towar jest przygotowywany indywidualnie dla Klienta po złożeniu przez niego zamówienia.
  3. Wszystkie kawy ofercie Sklepu są produktami przygotowywanymi na zamówienie Klienta (wypalanymi na jego indywidualne, oznaczone zamówienie), wobec czego zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, Konsumentom nie przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej Umowy / zwrotu zakupionej kawy.
  4. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  5. Zamówienia można składać poprzez:
    1. witrynę internetową (sklep internetowy) pod adresem www.singleorigin.pl. W tym wypadku Klient może, ale nie musi rejestrować swojego konta w sklepie
    2. email wysłany na adres palarnia@singleorigin.pl, jednak w takim wypadku Klient musi posiadać zarejestrowane wcześniej konto w sklepie, do którego przypisany jest adres email, z którego zamówienie zostaje złożone
    3. telefonicznie lub za pomocą SMS, jednak w tym przypadku Klient musi mieć zarejestrowane swoje konto w sklepie, a numer telefonu z którego składa zamówienie telefonicznie lub poprzez SMS musi być przypisanym numerem kontaktowym tego konta.
  6. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie na formularzu zamówienia swoich danych osobowych oraz danych adresowych do wysyłki towaru.
  7. Czas realizacji zamówienia składa się z okresu do momentu wysłania towaru oraz czasu potrzebnego na dostarczenie gotowej przesyłki do klienta. Jest on zależny od wybranego sposobu dostarczenia towaru i wynosi zwykle od 1 do 7 dni roboczych.
  8. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy, które każdorazowo są widoczne w podsumowaniu zamówienia – przed potwierdzeniem zamówienia. Sklep może oferować również dostawę bezpłatną.
  9. Dowód zakupu (oryginał faktury VAT lub paragonu) jest dołączany do przesyłki lub – o ile Klient wyraził taką wolę – w formie elektronicznej na adres email Klienta podany podczas rejestracji lub składania zamówienia.
  10. Za zakupy w sklepie można zapłacić: przelewem (przedpłata), za pobraniem przy odbiorze przesyłki oraz kartą kredytową i e-przelewem za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PAYU.
  11. Klient ma prawo do zwrotu towaru, zgodnie z obowiązującymi przepisami
  12. W przypadku zamówień o wartości przekraczającej 1000zł brutto, Sklep może zwrócić się do Klienta o dokonanie przedpłaty na poczet realizacji zamówienia. Gdy Klient odmówi dokonania przedpłaty za takie zamówienie, Sklep ma prawo odmowy jego realizacji i anulowania zamówienia.
  13. W przypadku zamawiania produktów będących kawą (charakteryzujących się możliwością wyboru stopnia wypalenia), Klient ma możliwość wyboru stopnia wypalenia danej kawy w zamówieniu, jednak gdy zamówienie dotyczyć będzie kawy o gramaturze 100g lub 200g, Sklep zastrzega możliwość realizacji tego zamówienia bez podawania dodatkowych informacji, wypalając kawy zamówione w gramaturach 100g oraz 200g w stopniu rekomendowanym dla danej kawy.
  14. Składając zamówienie, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie podanych w formularzu danych osobowych przez administratora sklepu SingleOrigin.pl oraz wykorzystywanie ich w celu realizacji zamówienia oraz ewentualnych reklamacji lub ułatwienia złożenia kolejnych zamówień – zgodnie z naszą Polityką Prywatności. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz usunięcia.
  15. Niniejszy regulamin jest integralną częścią Umowy kupna – sprzedaży, zawieranej pomiędzy sklepem SingleOrigin.pl a klientem, gdy składa on zamówienie. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentu złożenia przez Klienta zamówienia.

 

III. Obsługa zwrotów i reklamacji
  1. Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  2. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu (Palarnia Single Origin, ul. Królowej Marysieńki 11, 96-316 Międzyborów). Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć kopię dowodu zakupu, oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje dane personalne (na które nastąpił zakup produktu) oraz podać numer konta i dane posiadacza rachunku, na który maja być zwrócone środki pieniężne.
  3. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie jest uszkodzone, bądź czy nosi ślady przepakowania. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki budzi podejrzenia, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej z nami w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest warunkiem niezbędnym do uwzględnienia ewentualnych roszczeń klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

 

IV. Regulaminy akcji promocyjnych

  1. Poniżej opisaliśmy zasady okresowych akcji promocyjnych, obowiązujących w naszej Palarni. Stanowią one integralną część regulaminu.
    1. Regulamin akcji promocyjnej „Podwoimy Twoje zamówienie”