I. Definicje pojęć użytych w regulaminie
- Sklep, SingleOrigin, Single Origin – sklep internetowy prowadzony pod adresem internetowym singleorigin.pl przez administratora opisanego w p. 1.2
- Administrator sklepu – podmiot prowadzący Sklep Single Origin, tj. Spółka Kawowe Cuda Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim 05-825 przy ul. Nadarzyńskiej 89B (woj. mazowieckie), posiadający numer NIP: 5291813519 oraz REGON: 365458443.
- Produkt – każdy produkt w ofercie sklepu, charakteryzujący się możliwością jego dodania do koszyka oraz zakupu
- Klient – każda osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nie posiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupu za pomocą Sklepu.
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu za pomocą Sklepu.
II. Najważniejsze postanowienia regulaminu
- Integralną częścią regulaminu jest nasza Polityka Prywatności
- SingleOrigin.pl jest sklepem internetowym prowadzącym sprzedaż świeżo palonej kawy, herbaty, urządzeń oraz akcesoriów do zaparzania kawy i herbaty.
- Wszystkie kawy ofercie Sklepu, z wyłączeniem oferty działu OUTLET oraz innych, odrębnie oznaczonych, są produktami przygotowywanymi na zamówienie Klienta (wypalanymi na jego indywidualne, oznaczone zamówienie), wobec czego zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, Konsumentom nie przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej Umowy / zwrotu zakupionej kawy.
- Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Zamówienia można składać poprzez:
- witrynę internetową (sklep internetowy) pod adresem www.singleorigin.pl. W tym wypadku Klient może, ale nie musi rejestrować swojego konta w sklepie
- email wysłany na adres palarnia@singleorigin.pl, jednak w takim wypadku Klient musi posiadać zarejestrowane wcześniej konto w sklepie, do którego przypisany jest adres email, z którego zamówienie zostaje złożone
- telefonicznie lub za pomocą SMS, jednak w tym przypadku Klient musi mieć zarejestrowane swoje konto w sklepie, a numer telefonu z którego składa zamówienie telefonicznie lub poprzez SMS musi być przypisanym numerem kontaktowym tego konta.
- Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych i rozpoczyna swój bieg:
- W momencie zaksięgowania płatności za zamówienie – w przypadku zamówień z formą płatności z góry (Przelew bankowy, PayU),
- W momencie złożenia zamówienia – w przypadku zamówień z formą płatności przy odbiorze.
- Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy, które każdorazowo są widoczne w podsumowaniu zamówienia – przed potwierdzeniem zamówienia. Sklep może oferować również dostawę bezpłatną.
- Dowód zakupu (oryginał faktury VAT lub paragonu) jest dołączany do przesyłki lub – o ile Klient wyraził taką wolę – w formie elektronicznej na adres email Klienta podany podczas rejestracji lub składania zamówienia.
- Za zakupy w sklepie można zapłacić: przelewem (przedpłata), za pobraniem przy odbiorze przesyłki oraz kartą kredytową i e-przelewem za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PAYU.
- Klient ma prawo do zwrotu towaru, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- W przypadku zamówień o wartości przekraczającej 1000zł brutto, Sklep może zwrócić się do Klienta o dokonanie przedpłaty na poczet realizacji zamówienia. Gdy Klient odmówi dokonania przedpłaty za takie zamówienie, Sklep ma prawo odmowy jego realizacji i anulowania zamówienia.
- W przypadku zamawiania produktów będących kawą (charakteryzujących się możliwością wyboru stopnia wypalenia), Klient ma możliwość wyboru stopnia wypalenia danej kawy w zamówieniu, jednak gdy zamówienie dotyczyć będzie kawy o gramaturze poniżej 1kg, Sklep zastrzega możliwość realizacji tego zamówienia bez podawania dodatkowych informacji, wypalając kawy zamówione w gramaturach 100g, 200g oraz 500g w stopniu rekomendowanym dla danej kawy.
- Niniejszy regulamin jest integralną częścią Umowy kupna – sprzedaży, zawieranej pomiędzy Sklepem a Klientem, gdy składa on zamówienie. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentu złożenia przez Klienta zamówienia.
III. Obsługa zwrotów i reklamacji
-
Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami.
-
Towar zwracany w trybie odstąpienia od umowy zawartej na odległość należy przesłać na adres sklepu (Palarnia Single Origin, ul. Nadarzyńska 89B, 05-825 Grodzisk Mazowiecki). Do przesyłki należy dołączyć kopię paragonu oraz formularz zwrotu towaru,
-
Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie jest uszkodzone, bądź czy nosi ślady przepakowania. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki budzi podejrzenia, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej z nami w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest warunkiem niezbędnym do uwzględnienia ewentualnych roszczeń klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
IV. Formy płatności
- W Sklepie istnieją następujące formy płatności:
- Przedpłata za pomocą przelewów online lub karty kredytowej / debetowej, za pośrednictwem operatora płatności PayU
- Przedpłata za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego
- Płatność przy odbiorze zamówienia
- Płatność cykliczna, realizowana w stałych odstępach czasu w ramach ustalonych z Klientem warunków (subskrypcji), realizowana za pośrednictwem operatora PayU
- Płatność odroczona w czasie, w szczególnych sytuacjach ustalonych ze Sklepem
- Sklep nie pobiera dodatkowych opłat za wybór poszczególnych form płatności, jednak zastrzega sobie takie prawo w przyszłości.
V. Regulaminy akcji promocyjnych
VI. Formy wysyłki / dostawy zamówień
- W Sklepie dostępne są następujące formy wysyłki, których koszt jest ponoszony przez Klienta i dodawany do wartości zamówienia:
- Wysyłka kurierem na adres podany przez Klienta w formularzu zamówienia
- Wysyłka do punktu odbioru podanego przez Klienta w formularzu zamówienia
- Odbiór osobisty zamówienia w siedzibie Sklepu
- Inne, indywidualne warunki ustalone ze Sklepem
- W Sklepie istnieje możliwość uzyskania bezpłatnej dostawy:
- Gdy wartość zamówienia przekroczy progi określone w niniejszym paragrafie
- Gdy Klient otrzyma od Sklepu kod uprawniający go do darmowej wysyłki, która zostanie aktywowana po wpisaniu kodu w koszyku Sklepu
- W sytuacjach opisanych odrębnymi regulaminami lub dwustronnymi ustaleniami Sklepu i Klienta
- Koszt poszczególnych form dostawy oraz ich progi bezpłatnej wysyłki prezentuje poniższa tabela:
OrlenPaczka Paczkomaty InPost – przedpłata Paczkomaty InPost – za pobraniem Kurier DPD – przedpłata Kurier DPD – za pobraniem Odbiór osobisty Warunki indywidualne Koszt dostawy: 10,00 zł 14,50 zł 17,00 zł 14,50 zł 17,00 zł 0 zł Zgodnie z zawartą umową Darmowa dostawa od: 150 zł 250 zł 300 zł 250 zł 300 zł — zł J.W.
(min. 500 zł)