Jak to działa:
- Uzupełniasz w broszurze swoje własne oceny każdej z kaw oraz numery dowodów ich zakupu (paragonu lub faktury)
- Gdy liczba ocenionych/uzupełnionych kaw osiągnie przynajmniej 20 pozycji, zgłaszasz nam to za pomocą tego formularza, załączając skan lub zdjęcie swojej broszury (lub dostarczasz nam ją osobiście do palarni)
- Weryfikujemy czy wszystko jest OK – jeśli tak, przygotowujemy dla Ciebie bezpłatną kawę!
- Jeśli mamy ją wysłać, pokrywasz koszt wysyłki w wysokości 20zł, płatne przy odbiorze (u kuriera lub w paczkomacie).
- Kosztu wysyłki bezpłatnej kawy nie pokrywasz, jeśli odbierzesz ją osobiście z naszej Palarni lub wybierzesz opcję dołożenia jej do Twojego kolejnego zamówienia – wówczas zaznacz taką opcję w formularzu zgłoszeniowym, podając nr zamówienia.
- To jest promocja na start – każdy może z niej skorzystać tylko raz / otrzymać i wykorzystać jedną broszurę.
Poniżej opisane są szczegółowe zasady i wykluczenia w formie regulaminu tej promocji (dla chętnych do nadużyć).
Regulamin
Niniejszy regulamin akcji promocyjnej “Podziel się z nami swoimi ocenami!” stanowi załącznik do Regulaminu Palarni Single Origin.
I. Definicje pojęć użytych w regulaminie
- Administrator sklepu – podmiot prowadzący Sklep Single Origin, tj. Spółka Kawowe Cuda Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim 05-825 przy ul. Nadarzyńskiej 89B (woj. mazowieckie), posiadający numer NIP: 5291813519 oraz REGON: 365458443.
- Sklep Online – sklep internetowy prowadzony pod adresem internetowym singleorigin.pl przez administratora opisanego w p. 1.1
- Sklep Stacjonarny – sklep prowadzony przez administratora opisanego w p. 1.1 w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Nadarzyńskiej 89B.
- Kawa – kawa do wypalenia zamawiana przez klienta w Sklepie Online lub kupowana w Sklepie Stacjonarnym, wybrana spośród widocznych w dziale “Nasze Kawy“.
- Klient – każda osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nie posiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupu w Sklepie Online lub Sklepie Stacjonarnym.
- Broszura – papierowa broszura informacyjna Administratora, drukowana według ustalonego wzoru, opatrzona kolejnym numerem seryjnym.
- Promocyjna kawa – bezpłatne 2kg jednej, wybranej przez Klienta Kawy w 2 opakowaniach o wadze 1kg każde, wydawane Klientowi po spełnieniu warunków promocji opisanych w niniejszym regulaminie.
II. Zasady promocji
- Administrator przekazuje Klientowi Broszurę, w której Klient może samodzielnie opisywać swoje oceny na temat różnych kaw zakupionych w Sklepie Online. Przy każdej z tych kaw jest miejsce do wpisania numeru dowodu zakupu (paragonu lub faktury) obejmującego daną kawę. Każda broszura ma unikalny numer seryjny.
- Klient wpisuje własną ocenę każdej z wypróbowanych kaw oraz wpisuje przy każdej z nich numer dowodu zakupu obejmującego tę kawę.
- Gdy liczba kaw ocenionych w broszurze wraz z numerami dowodów zakupu osiągnie lub przekroczy 20 pozycji, klient przekazuje Administratorowi Broszurę wraz z informacją o wybranej w ramach promocji kawie. Przekazanie Administratorowi Broszury może nastąpić:
- osobiście, w Sklepie Stacjonarnym
- zdalnie, wypełniając formularz zgłoszeniowy dostępny w Sklepie Online, do którego Klient załącza skan lub wysokiej jakości zdjęcie części Broszury na której muszą być widoczne i czytelne w sposób nie budzący wątpliwości:
- oceny Klienta dotyczącej każdej kawy (przynajmniej dwudziestu)
- numery dowodów zakupów każdej kawy (przynajmniej dwudziestu)
- numer seryjny Broszury
- całość musi być widoczna widoczna na jednym zdjęciu, selektywne zdjęcia każdej kawy nie będą akceptowane.
- Administrator dokonuje weryfikacji zgłoszenia w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych od dnia otrzymania wypełnionej broszury.
- Jeżeli weryfikacja przebiegnie pozytywnie, Administrator informuje Klienta o terminie odbioru lub wysyłki wybranej przez niego kawy.
- Jeżeli weryfikacja przebiegnie negatywnie, Administrator poinformuje Klienta o powodzie odmowy wydania promocyjnej kawy.
- Administrator przygotowuje Promocyjną Kawę dla Klienta w swojej siedzibie. Jeżeli Klient nie może odebrać osobiście Promocyjnej Kawy, Administrator wyśle ją Klientowi na wskazany adres za opłatą w wysokości 20zł płatną przy odbiorze przesyłki.
- Klient nie ponosi opłaty za wysyłkę Promocyjnej Kawy w sytuacji, gdy Promocyjna Kawa ma zostać dołączona do przesyłki odrębnego zamówienia tego Klienta w Sklepie Online.
- Klient wskazuje jedną Promocyjną Kawę, którą Administrator przygotuje dla Klienta w 2 opakowaniach o wadze 1kg każde.
III. Wykluczenia
Administrator odmówi wydania Klientowi Promocyjnej Kawy w następujących przypadkach:
- Gdy numer seryjny Broszury został już wykorzystany przez innego Klienta do otrzymania Promocyjnej kawy
- Gdy którykolwiek numer dowodu zakupu na Broszurze został użyty w innej Broszurze, której numer seryjny został już wykorzystany przez innego Klienta do otrzymania Promocyjnej Kawy
- Gdy Klient będzie wnioskował kolejny raz o wydanie Promocyjnej Kawy na podstawie tej samej Broszury
- Gdy Broszura będzie niezgodna z ustalonym wzorem Administratora
- Gdy numer seryjny Broszury będzie sfałszowany (nie będzie figurował w ewidencji Broszur Administratora)
- Gdy na broszurze będzie uzupełnionych mniej niż 20 ocen kawy w połączeniu z numerami dowodów ich zakupu
- Gdy na Broszurze przekazanej Administratorowi lub jej skanie/zdjęciu będzie nieczytelna co najmniej jedna z poniższych informacji:
- numer seryjny Broszury
- którykolwiek numer dowodu zakupu
- oceny wpisane przez Klienta
- Jeden Klient może skorzystać z promocji jeden raz. Administrator odmówi wydania kolejnej broszury Klientowi, który już skorzystał z promocji na podstawie innej broszury.
III. Czas obowiązywania promocji
- Promocja obowiązuje od 01 marca 2021 roku do 31 grudnia 2025 roku, z możliwością jej przedłużenia przez Administratora.
- Zakupy w ramach promocji mogą być dokonywane przez okres jej obowiązywania.
- Przekazanie Administratorowi Broszury przez Klienta w celu odbioru Promocyjnej Kawy musi nastąpić w okresie trwania obowiązywania promocji.
—
Szybkie odpowiedzi na Wasze najczęstsze pytania:
- Nie ma możliwości podzielenia promocyjnej kawy. Możesz wybrać jedną, której otrzymasz jednorazowo 2 opakowania po 1kg.
- Jeśli promocyjną kawę mamy wysłać, pokrywasz koszt wysyłki (20zł) – gotówką u kuriera przy odbiorze. Nie ma możliwości dokonania tej opłaty przelewem, BLIKiem, itp.
- Jeden numer broszury może być użyty tylko raz (sprawdzamy to!)
- Jeden numer paragonu / faktury może być użyty tylko na jednej broszurze (to również sprawdzamy).
- W ocenach można zaznaczyć tylko gwiazdki, ale bardzo nam zależy żebyście uzupełniali także oceny słownie – jak najbardziej wylewnie!
- NIE MAMY MOŻLIWOŚCI aby podawać Wam numery paragonów do konkretnych zamówień – nie gromadzimy takich danych. Do każdej przesyłki jest dołączony paragon, musicie dbać o to we własnym zakresie.
- Jeśli zamawiacie na prezent dla kogoś innego i nie chcecie paragonu w przesyłce, ale jednocześnie chcecie dać możliwość skorzystania z tej promocji obdarowanemu – koniecznie napiszcie nam to w komentarzu – wpiszemy w broszurę numer paragonu przed wysyłką.