Regulamin promocji “Podziel się z nami swoimi ocenami!”

Jak to działa:

Broszura
  1. Uzupełniasz w broszurze swoje własne oceny każdej z kaw oraz numery dowodów ich zakupu (paragonu lub faktury)
  2. Gdy liczba ocenionych/uzupełnionych kaw osiągnie przynajmniej 20 pozycji, zgłaszasz nam to za pomocą tego formularza, załączając skan lub zdjęcie swojej broszury (lub dostarczasz nam ją osobiście do palarni)
  3. Weryfikujemy czy wszystko jest OK – jeśli tak, przygotowujemy dla Ciebie bezpłatną kawę!
  4. Jeśli mamy ją wysłać, pokrywasz koszt wysyłki w wysokości 20zł, płatne przy odbiorze (u kuriera lub w paczkomacie).
  5. Kosztu wysyłki bezpłatnej kawy nie pokrywasz, jeśli odbierzesz ją osobiście z naszej Palarni lub wybierzesz opcję dołożenia jej do Twojego kolejnego zamówienia – wówczas zaznacz taką opcję w formularzu zgłoszeniowym, podając nr zamówienia.
  6. To jest promocja na start – każdy może z niej skorzystać tylko raz / otrzymać i wykorzystać jedną broszurę.

 

Poniżej opisane są szczegółowe zasady i wykluczenia w formie regulaminu tej promocji (dla chętnych do nadużyć).

 

Regulamin

Niniejszy regulamin akcji promocyjnej “Podziel się z nami swoimi ocenami!” stanowi załącznik do Regulaminu Palarni Single Origin.

 

I. Definicje pojęć użytych w regulaminie

  1. Administrator sklepu – podmiot prowadzący Sklep Single Origin, tj.  Spółka Kawowe Cuda Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim 05-825 przy ul. Nadarzyńskiej 89B (woj. mazowieckie), posiadający numer NIP: 5291813519 oraz REGON: 365458443.
  2. Sklep Online – sklep internetowy prowadzony pod adresem internetowym singleorigin.pl przez administratora opisanego w p. 1.1
  3. Sklep Stacjonarny – sklep prowadzony przez administratora opisanego w p. 1.1 w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Nadarzyńskiej 89B.
  4. Kawa – kawa do wypalenia zamawiana przez klienta w Sklepie Online lub kupowana w Sklepie Stacjonarnym, wybrana spośród widocznych w dziale “Nasze Kawy“.
  5. Klient – każda osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nie posiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupu w Sklepie Online lub Sklepie Stacjonarnym.
  6. Broszura – papierowa broszura informacyjna Administratora, drukowana według ustalonego wzoru, opatrzona kolejnym numerem seryjnym.
  7. Promocyjna kawa – bezpłatne 2kg jednej, wybranej przez Klienta Kawy w 2 opakowaniach o wadze 1kg każde, wydawane Klientowi po spełnieniu warunków promocji opisanych w niniejszym regulaminie.

 

II. Zasady promocji

  1. Administrator przekazuje Klientowi Broszurę, w której Klient może samodzielnie opisywać swoje oceny na temat różnych kaw zakupionych w Sklepie Online. Przy każdej z tych kaw jest miejsce do wpisania numeru dowodu zakupu (paragonu lub faktury) obejmującego daną kawę. Każda broszura ma unikalny numer seryjny.
  2. Klient wpisuje własną ocenę każdej z wypróbowanych kaw oraz wpisuje przy każdej z nich numer dowodu zakupu obejmującego tę kawę.
  3. Gdy liczba kaw ocenionych w broszurze wraz z numerami dowodów zakupu osiągnie lub przekroczy 20 pozycji, klient przekazuje Administratorowi Broszurę wraz z informacją o wybranej w ramach promocji kawie. Przekazanie Administratorowi Broszury może nastąpić:
    1. osobiście, w Sklepie Stacjonarnym
    2. zdalnie, wypełniając formularz zgłoszeniowy dostępny w Sklepie Online, do którego Klient załącza skan lub wysokiej jakości zdjęcie części Broszury na której muszą być widoczne i czytelne w sposób nie budzący wątpliwości:
      1. oceny Klienta dotyczącej każdej kawy (przynajmniej dwudziestu)
      2. numery dowodów zakupów każdej kawy (przynajmniej dwudziestu)
      3. numer seryjny Broszury
      4. całość musi być widoczna widoczna na jednym zdjęciu, selektywne zdjęcia każdej kawy nie będą akceptowane.
  4. Administrator dokonuje weryfikacji zgłoszenia w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych od dnia otrzymania wypełnionej broszury.
    1. Jeżeli weryfikacja przebiegnie pozytywnie, Administrator informuje Klienta o terminie odbioru lub wysyłki wybranej przez niego kawy.
    2. Jeżeli weryfikacja przebiegnie negatywnie, Administrator poinformuje Klienta o powodzie odmowy wydania promocyjnej kawy.
  5. Administrator przygotowuje Promocyjną Kawę dla Klienta w swojej siedzibie. Jeżeli Klient nie może odebrać osobiście Promocyjnej Kawy, Administrator wyśle ją Klientowi na wskazany adres za opłatą w wysokości 20zł płatną przy odbiorze przesyłki.
  6. Klient nie ponosi opłaty za wysyłkę Promocyjnej Kawy w sytuacji, gdy Promocyjna Kawa ma zostać dołączona do przesyłki odrębnego zamówienia tego Klienta w Sklepie Online.
  7. Klient wskazuje jedną Promocyjną Kawę, którą Administrator przygotuje dla Klienta w 2 opakowaniach o wadze 1kg każde.

 

III. Wykluczenia

Administrator odmówi wydania Klientowi Promocyjnej Kawy w następujących przypadkach:

  1. Gdy numer seryjny Broszury został już wykorzystany przez innego Klienta do otrzymania Promocyjnej kawy
  2. Gdy którykolwiek numer dowodu zakupu na Broszurze został użyty w innej Broszurze, której numer seryjny został już wykorzystany przez innego Klienta do otrzymania Promocyjnej Kawy
  3. Gdy Klient będzie wnioskował kolejny raz o wydanie Promocyjnej Kawy na podstawie tej samej Broszury
  4. Gdy Broszura będzie niezgodna z ustalonym wzorem Administratora
  5. Gdy numer seryjny Broszury będzie sfałszowany (nie będzie figurował w ewidencji Broszur Administratora)
  6. Gdy na broszurze będzie uzupełnionych mniej niż 20 ocen kawy w połączeniu z numerami dowodów ich zakupu
  7. Gdy na Broszurze przekazanej Administratorowi lub jej skanie/zdjęciu będzie nieczytelna co najmniej jedna z poniższych informacji:
    1. numer seryjny Broszury
    2. którykolwiek numer dowodu zakupu
    3. oceny wpisane przez Klienta
  8. Jeden Klient może skorzystać z promocji jeden raz. Administrator odmówi wydania kolejnej broszury Klientowi, który już skorzystał z promocji na podstawie innej broszury.

 

III. Czas obowiązywania promocji

  1. Promocja obowiązuje od 01 marca 2021 roku do 31 grudnia 2025 roku, z możliwością jej przedłużenia przez Administratora.
  2. Zakupy w ramach promocji mogą być dokonywane przez okres jej obowiązywania.
  3. Przekazanie Administratorowi Broszury przez Klienta w celu odbioru Promocyjnej Kawy musi nastąpić w okresie trwania obowiązywania promocji.

Szybkie odpowiedzi na Wasze najczęstsze pytania:

  1. Nie ma możliwości podzielenia promocyjnej kawy. Możesz wybrać jedną, której otrzymasz jednorazowo 2 opakowania po 1kg.
  2. Jeśli promocyjną kawę mamy wysłać, pokrywasz koszt wysyłki (20zł) – gotówką u kuriera przy odbiorze. Nie ma możliwości dokonania tej opłaty przelewem, BLIKiem, itp.
  3. Jeden numer broszury może być użyty tylko raz (sprawdzamy to!)
  4. Jeden numer paragonu / faktury może być użyty tylko na jednej broszurze (to również sprawdzamy).
  5. W ocenach można zaznaczyć tylko gwiazdki, ale bardzo nam zależy żebyście uzupełniali także oceny słownie – jak najbardziej wylewnie!
  6. NIE MAMY MOŻLIWOŚCI aby podawać Wam numery paragonów do konkretnych zamówień – nie gromadzimy takich danych. Do każdej przesyłki jest dołączony paragon, musicie dbać o to we własnym zakresie.
  7. Jeśli zamawiacie na prezent dla kogoś innego i nie chcecie paragonu w przesyłce, ale jednocześnie chcecie dać możliwość skorzystania z tej promocji obdarowanemu – koniecznie napiszcie nam to w komentarzu – wpiszemy w broszurę numer paragonu przed wysyłką.