I. Definicje pojęć użytych w regulaminie
- Sklep, SingleOrigin, Single Origin – sklep internetowy prowadzony pod adresem internetowym singleorigin.pl przez administratora opisanego w p. 1.2
- Administrator sklepu – podmiot prowadzący Sklep Single Origin, tj. Spółka Kawowe Cuda Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim 05-825 przy ul. Nadarzyńskiej 89B (woj. mazowieckie), posiadający numer NIP: 5291813519 oraz REGON: 365458443.
- Produkt – każdy produkt w ofercie sklepu, charakteryzujący się możliwością jego dodania do koszyka oraz zakupu
- Klient – każda osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nie posiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupu za pomocą Sklepu.
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu za pomocą Sklepu.
II. Najważniejsze postanowienia regulaminu
- Integralną częścią regulaminu jest nasza Polityka Prywatności
- SingleOrigin.pl jest sklepem internetowym prowadzącym sprzedaż świeżo palonej kawy, herbaty, urządzeń oraz akcesoriów do zaparzania kawy i herbaty.
- Wszystkie kawy ofercie Sklepu, z wyłączeniem oferty działu OUTLET oraz innych, odrębnie oznaczonych, są produktami przygotowywanymi na zamówienie Klienta (wypalanymi na jego indywidualne, oznaczone zamówienie), wobec czego zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, Konsumentom nie przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej Umowy / zwrotu zakupionej kawy.
- Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Zamówienia można składać poprzez:
- witrynę internetową (sklep internetowy) pod adresem www.singleorigin.pl. W tym wypadku Klient może, ale nie musi rejestrować swojego konta w sklepie
- email wysłany na adres palarnia@singleorigin.pl, jednak w takim wypadku Klient musi posiadać zarejestrowane wcześniej konto w sklepie, do którego przypisany jest adres email, z którego zamówienie zostaje złożone
- telefonicznie lub za pomocą SMS, jednak w tym przypadku Klient musi mieć zarejestrowane swoje konto w sklepie, a numer telefonu z którego składa zamówienie telefonicznie lub poprzez SMS musi być przypisanym numerem kontaktowym tego konta.
- Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych i rozpoczyna swój bieg:
- W momencie zaksięgowania płatności za zamówienie – w przypadku zamówień z formą płatności z góry (Przelew bankowy, PayU),
- W momencie złożenia zamówienia – w przypadku zamówień z formą płatności przy odbiorze.
- Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy, które każdorazowo są widoczne w podsumowaniu zamówienia – przed potwierdzeniem zamówienia. Sklep może oferować również dostawę bezpłatną.
- Dowód zakupu (oryginał faktury VAT lub paragonu) jest dołączany do przesyłki lub – o ile Klient wyraził taką wolę – w formie elektronicznej na adres email Klienta podany podczas rejestracji lub składania zamówienia.
- Za zakupy w sklepie można zapłacić: przelewem (przedpłata), za pobraniem przy odbiorze przesyłki oraz kartą kredytową i e-przelewem za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PAYU.
- Klient ma prawo do zwrotu towaru, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- W przypadku zamówień o wartości przekraczającej 1000zł brutto, Sklep może zwrócić się do Klienta o dokonanie przedpłaty na poczet realizacji zamówienia. Gdy Klient odmówi dokonania przedpłaty za takie zamówienie, Sklep ma prawo odmowy jego realizacji i anulowania zamówienia.
- W przypadku zamawiania produktów będących kawą (charakteryzujących się możliwością wyboru stopnia wypalenia), Klient ma możliwość wyboru stopnia wypalenia danej kawy w zamówieniu, jednak gdy zamówienie dotyczyć będzie kawy o gramaturze poniżej 1kg, Sklep zastrzega możliwość realizacji tego zamówienia bez podawania dodatkowych informacji, wypalając kawy zamówione w gramaturach 100g, 200g oraz 500g w stopniu rekomendowanym dla danej kawy.
- Niniejszy regulamin jest integralną częścią Umowy kupna – sprzedaży, zawieranej pomiędzy Sklepem a Klientem, gdy składa on zamówienie. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentu złożenia przez Klienta zamówienia.
III. Obsługa zwrotów i reklamacji
- Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Towar zwracany w trybie odstąpienia od umowy zawartej na odległość należy przesłać na adres sklepu (Palarnia Single Origin, ul. Nadarzyńska 89B, 05-825 Grodzisk Mazowiecki). Do przesyłki należy dołączyć kopię paragonu oraz formularz zwrotu towaru,
- Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie jest uszkodzone, bądź czy nosi ślady przepakowania. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki budzi podejrzenia, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej z nami w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest warunkiem niezbędnym do uwzględnienia ewentualnych roszczeń klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
- W przypadku zamówienia, które zostanie zwrócone Sklepowi przez firmę wysyłkową wskutek nieodebrania go przez Klienta, Sklep obciąży Klienta kwotą 25zł tytułem pokrycia kosztów zwrotu oraz ponownej wysyłki jego zamówienia. Jeżeli Klient odmówi ponownego przyjęcia zamówienia, Sklep zwróci Klientowi płatność wynikającą z zamówienia, pomniejszoną o ewentualne koszty obsługi wysyłki oraz zwrotu jego zamówienia.
IV. Formy płatności
- W Sklepie istnieją następujące formy płatności:
- Przedpłata za pomocą przelewów online lub karty kredytowej / debetowej, za pośrednictwem operatora płatności PayU
- Przedpłata za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego
- Płatność przy odbiorze zamówienia
- Płatność cykliczna, realizowana w stałych odstępach czasu w ramach ustalonych z Klientem warunków (subskrypcji), realizowana za pośrednictwem operatora PayU
- Płatność w systemie ratalnym, realizowana za pośrednictwem operatora PayU
- Płatność odroczona w czasie, realizowana za pośrednictwem operatora PayPo
- Płatność odroczona w czasie, na podstawie indywidualnych ustaleń Klienta ze Sklepem.
- Sklep nie pobiera dodatkowych opłat za wybór poszczególnych form płatności, jednak zastrzega sobie takie prawo w przyszłości.
V. Regulaminy akcji promocyjnych
VI. Formy wysyłki / dostawy zamówień
- W Sklepie dostępne są następujące formy wysyłki, których koszt jest ponoszony przez Klienta i dodawany do wartości zamówienia:
- Wysyłka kurierem na adres podany przez Klienta w formularzu zamówienia
- Wysyłka do punktu odbioru podanego przez Klienta w formularzu zamówienia
- Odbiór osobisty zamówienia w siedzibie Sklepu
- Inne, indywidualne warunki ustalone ze Sklepem
- W Sklepie istnieje możliwość uzyskania bezpłatnej dostawy:
- Gdy wartość zamówienia przekroczy progi określone w niniejszym paragrafie
- Gdy Klient otrzyma od Sklepu kod uprawniający go do darmowej wysyłki, która zostanie aktywowana po wpisaniu kodu w koszyku Sklepu
- W sytuacjach opisanych odrębnymi regulaminami lub dwustronnymi ustaleniami Sklepu i Klienta
- Koszt poszczególnych form dostawy oraz ich progi bezpłatnej wysyłki prezentuje poniższa tabela:
DPD Pickup (punkty odbioru) Kurier DPD – przedpłata Kurier DPD – za pobraniem Paczkomaty InPost – przedpłata Paczkomaty InPost – za pobraniem Odbiór osobisty Warunki indywidualne Koszt dostawy: 10,00 zł 14,50 zł 17,00 zł 14,50 zł 17,00 zł 0 zł Zgodnie z zawartą umową Darmowa dostawa od: 150 zł 250 zł 300 zł 250 zł 300 zł — zł J.W.
(min. 500 zł)